Back to Top Photobucket

wtorek, 10 stycznia 2017

Cypr na zakończenie roku

Na początek kilka zdjęć z Cypru. Wypad odbył się w ostatnim tygodniu grudnia 2015 roku. Opis będzie póki co ubogi a właściwie nie będzie go w ogóle bo mi się nie chcę. O wycieczki minął już ponad rok i dużo rzeczy niestety zapomniałem, musiałbym sobie przypominać, szukać nazw w internecie itd. Wiem, że trochę by mi to zajęło więc zostawiam to sobie na później. Jak już ogarnę tego bloga to aktualizuję wpis i dodam opis. Póki co tylko zdjęcia:


Cerkiew Św. Łazarza w Larnace
Jedna z cypryjskich plaż
W Nikozji po północnej stronie
Cerkiew Św. Łazarza nocą
Skała Afrodyty
Ciekawe formacje skalne
Kolejna cypryjska plaża
Meczet
Krzyś na ulicy w Nikozji ;)
Świąteczne choinki w Larnace

3 komentarze:

Unknown pisze...

Hej i jak oceniasz Cypr? Jestem ciekaw, bo mieszkałem tam 3 miesiące.
Pozdrawiam Maciekz tripomaci.pl :)

Unknown pisze...

Mogę powiedzieć, że Cypr jest miejscem bardzo przyjemnym :) Byłem tam w grudniu więc nie było tłoków. Bardzo dobrym pomysłem było wypożyczenie auta, dzięki czemu w krótkim czasie udało nam się zwiedzić całą wyspę. Miejsca na tygodniową podróż, nie dłużej, chyba że ktoś lubi się wylegiwać na plażach. Jak ogarnę sprawę z resztą postów to może opiszę i Cypr. Pozdrawiam :)

podstawy niemieckiego pisze...

Chce się gdzieś wybrać w niedługim czasie i widzę że na Cypr warto się wybrać.